Vi svarar så fort vi är tillbaka från skoterturen.
Om meddelandet inte når fram av någon anledning så går det bra att skicka ett meddelande till vår Instagram eller Facebook. Kom ihåg att uppdatera mejlen och kolla i skräpkorgen.
Om meddelandet inte når fram av någon anledning så går det bra att skicka ett meddelande till vår Instagram eller Facebook. Kom ihåg att uppdatera mejlen och kolla i skräpkorgen.
Om ditt paket inte har kommit fram så vänligen följ dessa steg:
I fall att paketet inte kan levereras till dörren så hamnar det på närmaste utlämningsställe. Ibland registrerar posttjänsten paketet som levererat fastän det faktiskt väntar på att hämtas ut hos ombud. Det kan ta några dagar innan spårningen visar att paketet finns att hämta.
Vissa gånger händer det att posten missar att skicka notis om att paketet finns att hämta på ombud. Det är viktigt att kolla både telefonen och mejlen. Ibland hamnar aviseringen i mejlens skräpkorg.
Spårningsnummer hittar du i Postnords app om du valt Postnord som leveransalternativ. Där kan du se paketets status.
I händelse av att du väntat länge på en avisering så går det alltid bra att besöka närmaste ombud och fråga om paketet med ditt spårningsnummer finns där, ut i fall att de missat att skicka en notis till dig.
För att minimerar eventuella problem rekommenderar vi att du lägger till ditt telefonnummer när du gör beställningen.
Org.nr: 559442-6339
Godkänd för F-skatt och moms
info@polarify.se